Darmowy
Audyt SEO i SEM

Co to jest audyt SEO i SEM?


Audyt SEO i SEM to kompleksowa analiza witryny pod kątem widoczności, która pozwala na znalezienie błędów optymalizacyjnych i technicznych oraz rozlicznych wskaźników, które wpływają na wyniki Twojej strony. Obejmuje on również przegląd kampanii Google Ads lub/i Facebook Ads. Ich celem jest przede wszystkim wyszukanie i wskazanie błędów popełnianych w kampanii reklamowej. Ważnym elementem audytu jest także propozycja zmian, nowej strategii - skutecznej kampanii, dzięki której efektywność prowadzonych kampanii SEO, Google Ads i Facebook Ads będzie dużo lepsza.

Jak wygląda darmowy audyt SEO?


Darmowy audyt SEO skupia się na dokładnym przebadaniu strony pod kątem treści, linków wewnętrznych i zewnętrznych, metadanych, szybkości ładowania czy poprawności kodu HTML. Ponadto, darmowy audyt SEO dokonuje oceny widoczności witryny, czyli sprawdzenia czy wyświetla się ona w wyszukiwarce, a jeśli tak to na jakie frazy i na jakiej pozycji. Bierzemy pod uwagę trafność owych słów kluczowych, znajdujemy przyczyny niezadowalających wyników i wskazujemy błędy. Jednak to nie wszystko, ważnym elementem jest również optymalizacja strony. Nie ogranicza się to jedynie do kontroli treści i fraz kluczowych, istotny jest również kod źródłowy, struktura serwisu, rodzaj publikowanych materiałów czy responsywność. Część darmowego audytu SEO i SEM skupiająca się na Google Ads i Facebook Ads polega przede wszystkim na ocenie skuteczności kampanii reklamowych. Oznacza to dokładną analizę ustawień konta, struktury i budżetu kampanii oraz doborze i wykluczeniu słów kluczowych. Dodatkowo, audyt wskazuje błędy i dobre praktyki w reklamach tekstowych oraz rozszerzeniach reklam.

Zainteresowała Cię Nasza oferta. Potrzebujesz wyceny.

Napisz nam co Cię interesuje.
Zapoznamy się z Twoim biznesem
i przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę cenową.

Przejdź do formularza

Co zapewnia darmowy Audyt?

Chcesz poprawić działanie swojej strony internetowej? Wykonując darmowy audyt e-commerce zapewnimy:

  • Sprawdzenie adresów URL
  • Analizę nagłówków (H1-H6)
  • Ocenę optymalizacji grafik
  • Badanie mapy witryny
  • Test szybkości strony
  • Analizę treści
  • Weryfikację poziomu bezpieczeństwa
  • Linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne)

PO CO AUDYT SEO?

Analiza strony internetowej w postaci audytu jest istotna z wielu względów. Po pierwsze, ukazuje błędy w funkcjonowaniu i optymalizacji strony, dzięki czemu łatwo można wyznaczyć elementy do poprawy. Darmowy audyt SEO umożliwia ukazanie słabych i mocnych stron witryny. W rezultacie tej procedury możliwe jest wykonanie kompleksowej diagnozy i szczegółowej analizy strony. Audyt SEO daje możliwość dokładnej weryfikacji strony na wielu poziomach i ukazania jej czytelności tak dla użytkowników, jak i robotów Google. Efektem takiej wielopoziomowej weryfikacji jest dokument przedstawiający dziedziny potrzebujące ulepszenia i optymalizacji. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku analizy kampanii Google Ads i Facebook Ads. Sporządzana jest lista elementów potrzebujących poprawy i rekomendacji wskazujących jak sobie z nimi poradzić oraz w jaki sposób wpłynąć na podwyższenie skuteczności przyszłych kampanii.

KORZYŚCI Z AUDYTU SEO

Najważniejszą zaletą przeprowadzenia audytu jest możliwość zauważenia konkretnych błędów optymalizacyjnych. Daje to możliwość zrozumienia istoty tych błędów i wszczęcia procedur mających za zadanie lepszą optymalizację strony i kampanii reklamowej. Sprawdzenie czy dana witryna jest pozycjonowana pod odpowiednie słowa kluczowe oraz jakie linki zewnętrzne prowadzą do niej to kolejny atut darmowego audytu. Daje to również możliwość poznania obecnej widoczności witryny, zrozumienia istoty takiego stanu rzeczy i zauważenia potencjału strony. Do wielu zalet tej procedury można również zaliczyć sprawdzenie szybkości strony, jej przyjazności dla urządzeń mobilnych oraz optymalizację różnego rodzaju grafik i treści na niej dostępnych. Analiza kampanii Google Ads daje możliwość dostrzeżenia istniejących błędów i unikania ich w przyszłości. Pozwoli to na poprawę planowania, struktury i realizacji akcji reklamowych. Darmowy audyt SEO i SEM to szansa na dokładne zbadanie witryny i kampanii reklamowych oraz zapewnienie im odpowiedniego progresu.

AUDYT A POZYCJONOWANIE

Warto podkreślić, że bez tej wielopoziomowej procedury jaką jest audyt skuteczne pozycjonowanie witryny nie ma racji bytu. Wspomniane wyżej kroki umożliwiają skuteczną ocenę witryny, dostrzeżenie i poprawienie błędów oraz ustalenie strategii SEO odpowiadającej konkretnej branży.

Jak działamy?

Nasze narzędzia

Pracujemy na wszystkich popularnych silnikach e-commerce i CRM.

Wypełnij formularz, a my przygotujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes. Stworzymy dla Ciebie strategię marketingową i reklamy, które sprzedają. Masz więcej pytań zadzwoń lub napisz do nas:

    Case Study

    Analiza najciekawszych przypadków – cele, założenia oraz strategie, które potwierdzają efektywność poszczególnych działań

    Sprawdź, jakie rozwiązania automatyzacji marketingu wdrożyliśmy u jednego z naszych Klientów z branży odzieżowej oraz jakie efekty osiągnęliśmy.
    Pobierz PDF
    Jak wyglądał proces budowy sklepu internetowego dla naszego Klienta z branży odzieżowej oraz jakie wyniki osiągnęliśmy już po 2 miesiącach od startu? Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej!
    Wkrótce

    KOSMETOLOGIA

    Case study 3

    Sprawdź, jak wyglądał proces wdrażania rozwiązań social proof na przykładzie jednego z naszych Klientów z branży kosmetycznej. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej!
    Wkrótce