Darmowy
Audyt SEO i SEM

Co to jest audyt SEO i SEM?


Przygotujemy dla Ciebie analizę strony lub sklepu internetowego, w którym nasi specjaliście wykonają analizę witryny pod kątem widoczności. Audyt SEO pozwoli na znalezienie błędy optymalizacyjne oraz różne wskaźniki, których poprawa pozwoli na lepszą widoczność w Internecie. Celem audytu kampanii Google Ads lub Facebook Ads jest przede wszystkim wyszukanie i wskazanie, a następnie poprawienie błędów popełnianych w kampanii reklamowej. Ważnym elementem audytu jest także propozycja zmian, nowej strategii - skutecznej kampanii, dzięki której efektywność prowadzonej kampanii Google i Facebook Ads będzie dużo lepsza.

Jak wygląda darmowy audyt SEO?


Wstępny i darmowy audyt SEO i SEM zawiera podstawowe informacje na temat spełniania przez stronę wymagań optymalizacyjnych Google. Darmowy audyt Google Ads i Facebook Ads skupia się przede wszystkim na: Ustawienia konta Struktura kampanii Efektywność kampanii Budżet w kampaniach Grupy reklam Słowa kluczowe Wykluczające słowa kluczowe Reklamy tekstowe Rozszerzenia reklam

Na czym polega darmowy Audyt SEO i SEM?

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Chcesz poprawić działanie swojej strony internetowej? Wykonując darmowy audyt ecommerce zapewnimy: Sprawdzenie strukturę adresów URL Analizę nagłówków (H1-H6) Ocenę optymalizacji grafik Badanie mapy witryny Test szybkości strony Analizę treści Weryfikację poziomu bezpieczeństwa Linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne)

PO CO AUDYT SEO?

Analiza strony internetowej w postaci audytu jest istotna z wielu względów. Po pierwsze, ukazuje błędy w funkcjonowaniu i optymalizacji strony, dzięki czemu łatwo można wyznaczyć elementy do poprawy. Darmowy audyt SEO umożliwia ukazanie słabych i mocnych stron witryny. W rezultacie tej procedury możliwe jest wykonanie kompleksowej diagnozy i szczegółowej analizy strony. Audyt SEO daje możliwość dokładnej weryfikacji strony na wielu poziomach i ukazania jej czytelności tak dla użytkowników, jak i robotów Google. Efektem takiej wielopoziomowej weryfikacji jest dokument przedstawiający dziedziny potrzebujące ulepszenia i optymalizacji.

KORZYŚCI WYPŁYWAJĄCE Z AUDYTU SEO

Najważniejszą zaletą przeprowadzenia audytu jest możliwość zauważenia konkretnych błędów optymalizacyjnych. Daje to możliwość zrozumienia istoty tych błędów i wszczęcia procedur mających za zadanie lepszą optymalizację strony pod kątem SEO. Sprawdzenie czy dana witryna jest pozycjonowana pod odpowiednie słowa kluczowe oraz jakie linki zewnętrzne prowadzą do niej to kolejny atut darmowego audytu. Daje to również możliwość poznania obecnej widoczności witryny, zrozumienia istoty takiego stanu rzeczy i zauważenia potencjału strony. Na koniec, do wielu zalet tej procedury można również zaliczyć sprawdzenie szybkości strony, jej przyjazności dla urządzeń mobilnych oraz optymalizację różnego rodzaju grafik i treści na niej dostępnych. Darmowy audyt SEO to szansa na dokładne zbadanie witryny i zapewnienie jej odpowiedniego progresu.

AUDYT A POZYCJONOWANIE

Warto podkreślić, że bez tej wielopoziomowej procedury jaką jest audyt skuteczne pozycjonowanie witryny nie ma racji bytu. Wspomniane wyżej kroki umożliwiają skuteczną ocenę witryny, dostrzeżenie i poprawienie błędów oraz ustalenie strategii SEO odpowiadającej konkretnej branży.

Jak działamy?

Nasze narzędzia

Pracujemy na wszystkich popularnych silnikach e-commerce i CRM.

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym?

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Umów się na 30-minutową darmową rozmowę z naszym specjalistą. Na pewno będziemy mogli Ci pomóc i powiększymy wspólnie Twój internetowy biznes.

    Case Study

    Analiza najciekawszych przypadków – cele, założenia oraz strategie, które potwierdzają efektywność poszczególnych działań

    Sprawdź, jakie rozwiązania automatyzacji marketingu wdrożyliśmy u jednego z naszych Klientów z branży odzieżowej oraz jakie efekty osiągnęliśmy.
    Pobierz PDF
    Jak wyglądał proces budowy sklepu internetowego dla naszego Klienta z branży odzieżowej oraz jakie wyniki osiągnęliśmy już po 2 miesiącach od startu? Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej!
    Wkrótce

    KOSMETOLOGIA

    Case study 3

    Sprawdź, jak wyglądał proces wdrażania rozwiązań social proof na przykładzie jednego z naszych Klientów z branży kosmetycznej. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się więcej!
    Wkrótce