Specjalista ds. marketingu e-commerce

Zakres obowiązków:
  • Realizacja strategii rozwoju kanału e-commerce w segmencie B2C/B2B na rynki zagraniczne
  • Optymalizowanie działań marketingowych
  • Bieżąca analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce
  • Monitorowanie wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii przy pomocy dedykowanych narzędzi (np. Google Analytics)
  • Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami firmy
  • Tworzenie strategii marketing automation oraz lejków sprzedażowych

 

Oczekiwania:
  • 1 rok doświadczenia w pracy marketingu ecommerce
  • Dobra znajomość narzędzi analitycznych
  • Umiejętność analizowania danych marketingowych
  • Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketing autoamtion

 

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
  • Pakiet relokacyjny do Warszawy
  • Pracę przy międzynarodowych projektach ecommerce
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju
  • Udział w szkoleniach i kursach
  • Imprezy firmowe na własnym tarasie
  • Karta Luxmed

Szczegóły

  • Publikacja: 30 Sierpnia 2021
  • Stanowisko: Specjalista ds marketingu ecommerce
  • Wynagrodzenie: 9 000 zł -11 000 zł netto
  • Rodzaj umowy: B2B
  • Dział: Marketing/IT
  • Doświadczenie: 3+ lata
  • Lokalizacja: Warszawa

Aplikuj na to stanowisko

Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o Twoich potrzebach. Na pewno będziemy mogli Tobie pomóc i powiększymy wspólnie Twój internetowy biznes.

    Zobacz nasze biuro