Specjalista ds. marketingu e-commerce
Zakres obowiązków:
- Realizacja strategii rozwoju kanału e-commerce w segmencie B2C/B2B na rynki zagraniczne
- Optymalizowanie działań marketingowych
- Bieżąca analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce
- Monitorowanie wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii przy pomocy dedykowanych narzędzi (np. Google Analytics)
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami firmy
- Tworzenie strategii marketing automation oraz lejków sprzedażowych
Oczekiwania:
- 1 rok doświadczenia w pracy marketingu ecommerce
- Dobra znajomość narzędzi analitycznych
- Umiejętność analizowania danych marketingowych
- Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketing autoamtion
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
- Pakiet relokacyjny do Warszawy
- Pracę przy międzynarodowych projektach ecommerce
- Indywidualną ścieżkę rozwoju
- Udział w szkoleniach i kursach
- Imprezy firmowe na własnym tarasie
- Karta Luxmed
Szczegóły
- Publikacja: 30 Sierpnia 2021
- Stanowisko: Specjalista ds marketingu ecommerce
- Wynagrodzenie: 9 000 zł -11 000 zł netto
- Rodzaj umowy: B2B
- Dział: Marketing/IT
- Doświadczenie: 3+ lata
- Lokalizacja: Warszawa
Aplikuj na to stanowisko
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o Twoich potrzebach. Na pewno będziemy mogli Tobie pomóc i powiększymy wspólnie Twój internetowy biznes.