Bądź na bieżąco

Dzielenie się przemyśleniami, pomysłami, historiami i wiadomościami ze wszystkimi.

4 minut czytania

Znaczenie Black Friday dla sklepów internetowych

Czym jest Black Friday i Cyber Monday? Czarny Piątek pochodzi oczywiście z USA, gdzie piątek po Święcie Dziękczynienia otwiera bożonarodzeniowy sezon zakupowy. Obecnie ten zakupowy szał trwa cały weekend łącznie z tzw. Cyber Monday. Poniedziałek po owym weekendzie miał z założenia być dniem promocji w sklepach internetowych. W związku z popularyzacją handlu internetowego, obecnie promocje […]

CZYTAJ WIĘCEJ
4 minut czytania

Co to jest brand marketing?

Co to jest branding i brand marketing? Zastanawiasz się nad zbudowaniem marki z konkretną misją czy może chcesz zmienić image firmy? Brand marketing to strategia marketingowa, którą warto bliżej poznać i ewentualnie rozważyć tworząc plan działania firmy. Co to jest brand i branding? Brand, czyli markę można rozumieć na wiele sposobów. Niegdyś kojarzyło się to […]

CZYTAJ WIĘCEJ
4 minut czytania

Jak podnieść współczynnik konwersji w e-commerce?

Zwiększenie współczynnika konwersji to jedna z kluczowych kwestii dla każdego właściciela sklepu internetowego. Ten wskaźnik realnie wpływa na zyski ze sprzedaży i skuteczność kampanii marketingowych. Jednak przed przejściem do konkretów, warto zapoznać się z istotnymi pojęciami związanymi z konwersją strony.  Co to jest konwersja? Najprościej mówiąc konwersja strony to czynności, które zachodzą, gdy uda nam […]

CZYTAJ WIĘCEJ
4 minut czytania

Jak rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kwestia dotycząca założenia sklepu internetowego w obecnych czasach nie wydaje się być czymś problematycznym. Pandemia wpłynęła na szybszy rozwój branży ecommerce i wielu przedsiębiorców wręcz zmusiła do otwarcia sprzedaży w sklepie internetowym. Jednak, wciąż wielu właścicieli witryn głowi się nad tym jak rozwinąć Swój internetowy biznes. Warto zacząć od podstaw, czyli określenia czynników decydujących o […]

CZYTAJ WIĘCEJ
4 minut czytania

Strategie cenowe pozwalające zwiększyć zyski w sklepie internetowym

Każdy z nas wie, jak ważną rolę pełnią ceny w handlu. Większość Klientów odwiedzając dowolny sklep w którymś momencie swoich zakupów zwraca uwagę na ceny produktów, którymi są zainteresowani. Ten czynnik może przyciągnąć uwagę potencjalnego Klienta, zadecydować o przewadze nad konkurencją oraz ostatecznie zachęcić (lub przeciwnie zniechęcić) do dokonania zakupu. W handlu internetowym cena gra […]

CZYTAJ WIĘCEJ
2 minut czytania

Wpływ social media na decyzje zakupowe konsumentów

Wpływ social media na decyzje zakupowe konsumentów. Czym jest obsługa Klienta w social media? Jaki wpływ ma na decyzje zakupowe konsumentów? Niewątpliwie wiesz już czym jest “głos” i “ton” w social media oraz jaki ma wpływ na decyzje zakupowe Klientów. Następnym, równie ważnym aspektem w social media jest obsługa konsumenta na etapach przed dokonaniem zakupu, […]

CZYTAJ WIĘCEJ
2 minut czytania

Czym jest głos i ton w social media?

Wpływ social media na decyzje zakupowe konsumentów. Czym jest głos i ton w social media? Jak się przekłada na zaangażowanie, a następnie na konwersję? Każdy chyba wie, jak ważną rolę odgrywają social media w czasach, w których żyjemy. Początkowo korzystaliśmy z nich głównie w celach prywatnych. Facebook służył nam do kontaktu z najbliższymi i dzielenia […]

CZYTAJ WIĘCEJ
1 minut czytania

Blog – must have w branży e-commerce – MIT czy HIT?

Blog – must have w branży e-commerce – MIT czy HIT? Czym jest blog w e-commerce? Czy pomaga w sprzedawaniu produktów oraz zwiększeniu znajomości brandu? Blog jest miejscem, w którym możesz przedstawić Klientowi swój światopogląd i przekonać do tego, że tworzysz wyjątkowy produkt czy usługę. Dzięki wpisom na blogu pomagasz Klientowi lepiej poznać Ciebie oraz […]

CZYTAJ WIĘCEJ